неделя, 14 октомври 2007 г.

6-ти кръг БПК Дряново

В неделя 07.10.2007 се проведе последният кръг от БПК в гр.Дряново.Миналата нощ беше доста бурна и игрива.Ходихме по дискотеки, по пицарии, по разни други места в гр.Велико Търново и много ми хареса на мен честно да си призная.На сутринта бях изключително свеж и готов за старт ,нищо че през нощта ми се събира само 1 час спинкане,но това не ми попречи да направя добро бягане.Със "звездомобила" стигнахме до гр.Дряново ,където се проведе състезанието.Ние отидохме доста рано ,защото всички бяха в БПК само аз не бях и трябваше да изгледам БПК и след това да ходя да се подготвям за моя старт.В мойта професионална група бяхме само 2-ма конкуренция(аз и Борислав Димитров).Аз стартирах в 11 : 36.Разтичах се много добре и бях готов за старт.Стартирах и първите 7 точки всичко 6+ ,но след това допуснах една грешка за 8-ма от 20 сек по вариант и след това нямах ядове с маршута до финала.На финала разбирам ,че Боби прави 13:24 аз 13:16 и го бия.Тройката бяхме 1-Борис Йосифов 13:16 2-Борислав Димитров 13:24 3-Станимир Димитров 14:19.Мен ме наградиха с една много яка раничка при това даже и с цената ,с която си ходя на училище.След награждаването си поехме пътя по родните си места.Това състезание за мен си беше Ски-Ориентиране само да можеш да тичаш ,но като общо ми харесаха и двата старта в Дряново.

Няма коментари: